Sidor

torsdag 20 oktober 2011

Utmärkt insändare från Margareta Pedersen-Ekström idag som beskriver problemet som uppstår när färdtjänsten inte fungerar.

Margareta beskriver problemet ur ett kundperspektiv när färdtjänsten inte fungerar idag på insändarsidan i GD. Det är ett stort problem att vi inte får färdtjänsten att fungera och det verkar som att X-trafik saknar allt kundperspektiv, vilket enligt min mening är helt fel. Det är just för medborgarna i Gävleborg som färdtjänsten finns och den måste helt enkelt fungera felfritt.

2 kommentarer:

Chaufför sa...

Hade Margareta sagt till att hon hade lift och gud vet allt så hade nog inte Valbo taxi skickat en liten bil. Den är behändig när den funkar, men när folk utelämnar information, hur f*n ska man då veta? Se in i framtiden?

Och måste färdtjänsten fungera felfritt? Öppna då ögonen åt riksdagen, Sveriges j*vla lekstuga. Tack och hej.

Lars Beckman sa...

Ja, färdtjänsten måste fungera felfritt och ansvaret för det har den upphandlande myndigheten X-trafik men de klarar uppenbarligen inte av sin roll f.n vilket i sig är en ledningsfråga.