Sidor

tisdag 22 juni 2010

Modigt med en politisk turné där artistens största hit är:Jag ljuger så bra...

Maud Olofsson och Centerpartiet provar ett nytt fräscht grepp i valrörelsen genom att bjuda på allsång med Linda Bengtzing och lokalt producerad mat mm. Deras allsångsturne får även besök i Gävle och som alliansvän så får vi gå dit och sjunga en sång...

Jag vet inte om det är smart eller dumt att åka på turne med en artist som är mest känd för låten Jag ljuger så bra, men jag såg att både Linda och Maud hade fått frågan om just det, och de svarade bra på det i Expressen och Aftonbladet.


PR-konsulterna Maria Hazard och Janna Sundewall Pr-konsulter på Westander har skrivit en debattartikel i Aftonbladet där de skriver om den här turnen. Klicka på rubriken för hela artikeln.

2 kommentarer:

Picus.V sa...

Jag skulle inte vilja påstå att det är modigt. Snarare korkat...

Men det är ju inget ovanligt från det hållet.

Lars Beckman sa...

Det är säkert klokt att locka folk till möten på lite olika sätt... men låtvalet var lite annorlunda..