Sidor

lördag 12 februari 2011

Lutti har helt rätt idag på ledarsidan!

Kennet Lutti skriver i dagens ledare att jag läser AB ledarsidan varje dag, och jag kan bekräfta att så är fallet. Jag läser också Gefle Dagblads ledare varje dag, liksom länets övriga ledarsidor och jag försöker också läsa DN SVD Expressen och Aftonbladets ledare. Sedan har jag nyhetsbevakning på ämnesord från Riksdagen så när det poppar upp vissa sökord så läser jag även de nyheterna eller ledarna.

Det är viktigt att försöka hålla sig så uppdaterad som möjligt i den samhällsdebatt som pågår.

3 kommentarer:

Picus.V sa...

Det är bra att du läser, Beckman.
Synd bara att det är lite si och så med läsförståelsen ibland...

PEJ sa...

trodde jag skulle smälla av - Beckman är enig med Lutti.... en naturlag har brutits....

Lars Beckman sa...

PEJ - visst är det spännande att det kan bli så ibland..