Sidor

lördag 28 augusti 2010

Svar till Byggnads publicerad i Gefle Dagblad idag.

Klicka på rubriken så kommer du till mitt svar till Byggnads i Gefle Dagblad idag.

Jag hoppas verkligen att Lars kontaktar mig för mitt erbjudande är seriöst och ärligt, och jag hoppas att de bjuder in mig till Furuviksparken på den s.k familjedagen men som i själva verket är ett socialdemokratiskt valmöte. Det har framkommit tydligt. Det som inte har framkommit och där det tydligen är locket på, är vem som betalar och subventionerar biljetterna. Det är någon miljon som betalas av någon. Är det Tom Widorsson som nu betalar tillbaka till arbetarrörelsen för den personliga vinst han har gjort som fick ta över parken till ett extremt lågt pris, och som han nu har sålt vidare till en koncern till ett väsentligt högre pris?

Gävles skattebetalare tog lånen och Tom Widorsson med personal tog vinsten. Bra affär för dem, usel för Gävles skattebetalare.

Inga kommentarer: