tag:blogger.com,1999:blog-5734469263700737000.post4089618322541130374..comments2023-07-25T15:10:39.256+02:00Comments on Åsikter från Lars Beckman - för företagsamhet och jobb i Gävleborg och Sverige: Dubbdäck gör mest nytta när däcken verkligen behövs..Lars Beckmanhttp://www.blogger.com/profile/00797788786868289582noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-5734469263700737000.post-3223080595389937892010-10-02T21:56:04.883+02:002010-10-02T21:56:04.883+02:00Seppo,
Det är som jag skriver för och nackdelar. ...Seppo,<br /><br />Det är som jag skriver för och nackdelar. Nu har man kommit fram till att det inte blir särskilt mycket farliga partiklar av dubbdäck, som tur är. Det är just på mornar och kvällar som det krävs det dubbdäck, när det är blixthalka. Om man inte saltade utan lät det bli en rejäl vinterväg så skulle jag förmodligen köra dubbfritt igen.Lars Beckmanhttps://www.blogger.com/profile/00797788786868289582noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5734469263700737000.post-33994885398717423442010-10-02T19:08:13.803+02:002010-10-02T19:08:13.803+02:00Inte behövs det några dubbdäck som river upp gifti...Inte behövs det några dubbdäck som river upp giftiga partiklar och sätter sig i andningsvägarna hos folk i Gävle heller. Till vår senaste bil har vi nu haft dubbfritt två säsonger, och maken till däck att suga fast i hal asfalt får man leta efter. Skillnadne finns på ren blankis och det har inte upplevt ofta och då gäller ändå att vara lätt på gasen.Seppo Lainehttp://vseppolaine.wordpress.comnoreply@blogger.com